czwartek, 31 grudnia 2015

Grudzień - Podsumowanie

W grudniu natłukłem łącznie 216 km. Powinno było być więcej, ale końcówka roku w biurze była szalona, chorowałem też trochę z przeżarcia świątecznego. Na koniec dopadł mnie leń...


Zakresy biegów od 13 do 25km. OWB w tempie 5:00/km. Krosy aktywne tradycyjnie wzbudzają we mnie wstręt.  Nogi regularnie wspomagam kijem do masowania i jakoś się mają. Z głową gorzej, dużo pracy przed świętami generowało mnóstwo stresu i mało snu. Wciskane na siłę treningi spowodowały że po prostu mi się teraz nie chce wychodzić. Mam nadzieję że mi przejdzie.

Za mną 2 miesiące przygotowań do maratonu w Dębnie. Pozostały już tylko 3. Prawdopodobnie od jutra będzie można opłacić start w imprezie. Póki co można się zapisać na stronie Organizatora.

Grudzień zakończył rok 2016. To był dobry biegowy rok. Udało mi się poprawić wszystkie życiówki, faktem jest że z każdej można by sporo jeszcze wycisnąć. Pozostał więc taki przyjemny niedosyt.

Korzystając z okazji składam Wam wszystkim życzenia obfitego we wspaniałe biegowe wydarzenia, roku 2016 i dużo, dużo życiówek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz