wtorek, 31 sierpnia 2021

Sierpień - podsumowanie

Sierpień bardzo aktywnym miesiącem! Zarówno pod względem biegowym jak i innych aktywności był to szalenie ciekawy okres - głównie za sprawą urlopu który w tym roku zaplanowałem na drugą połowę sierpnia.



Ale po kolei. W sierpniu nabiegałem 165km i dorzuciłem ok. 45km trekkingu w Sudetach i Tatrach. Pierwszy tydzień sierpnia to powrót na biegowe tory po tygodniowym, lipcowym roztrenowaniu. Druga połowa sierpnia to wspomniany już, dwutygodniowy urlop gdzie między bieganie po asfalcie udało mi się dorzucić kilka okołogórskich i górskich jednostek w Górach Sowich oraz Tatrach.


Będąc szczerym, nie mam pojęcia jak wyglądam z formą. Najpierw roztren, potem powrót do pełnych obciązeń, następnie przeziębienie i na końcu urlop, który również wymusił nieco zmian w moim treningu - mam tu na myśli przede wszystkim biegi górskie plus wplecenie trekkingu pomiędzy dni biegowe. To wszystko zebrane razem do kupy powoduje że nawet nie znam swoich obecnych wartości OWB na płaskiej trasie. Znam natomiast wagę: ta cały czas stoi w miejscu i pokazuje 78kg.


Wydaje mi się że jestem w formie podobnej do tej jaką dysponowałem przed Nocnym Półmaratonem pod koniec lipca. Taki był z resztą cel na sierpień: utrzymać/odzyskać po roztrenowaniu formę pozwalającą mi pobiec na podobnym poziomie kolejny półmaraton, już 5go września w Pile. A czy się udało? Zobaczymy za niespełna tydzień.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz